8 jan 18:30

Tjinixen!

Har nyss städat mitt rum gud va jag är duktig ibland :)
P och F gick med för en stund sen vi har tittat på Hitta nemo bästa filmen va fan, gud va jag älskar Doris asså haha.
Prata med pappie en stund med förut för han har nämligen fått en inflamation i foten som har spridit sig så han va hos sjukan. Men som vanligt så tyckte han inte de va en stor grej så vi får la vänta och se vad som händer, vi bestämde att vi skulle fika i veckan myspys :)
Iaf just nu sitter jag med en liten enkel men bra hårkur i håret som du lätt kan göra hemma. Den stärker och ger glas till ditt hår. Du blandar bara  1/2 dl olivolja och 1 ägggula så fördelar du ut den i hårtopparna, låt verka i 30 min, om ni vill kan ni alltid svira en handuk runt håret. Shamponera nograt och KLART! super lätt :)


Hörs i morgon, Nattinatti bich!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0