8 jan 10:30

Tjosan i trosan!

Har inte så jävla mycket och säga faktiskt men fredagen va helt fucked up! aja ni alla vet redan allt som hände.
I lördags såg jag Paranormal activty, höll fan på att skita ner mig fyfan va jag hata den filmen! Helt seriöst ångrar som fan att jag såg den har sovit sjukt dåligt bara för de, man blir hur nojig som helst av de.
Efter jag hade sätt den drog jag hem till S senare kom L vi tog de bara lugnt hela dagen. senare på kvällen fick vi för oss att vi skulle gå på Kungsbacka ån så de gjorde vi, sjukt kul! sen hoppa vi runt i snöhögar och dampa verkligen totalt hur kul som helst!

Igår va jag bara hemma hela dagen med P och C vi låg typ bara och titta på tv hela dagen och tjöta lite.

Just nu är jag i skolan och har hur tråkigt som helst vill bara hem till min goa säng!
Efter skolan ska jag iaf till friskis och gymma med F, efter de blir de yoga sen hem och duscha så kommer F så ska vi titta på hitta nemo! woho, helt klart ett grymt slut på en tråkig måndag :)

Ha de hörs i kväll :)

 
Love!


F och S ni är helt klart världens bästa cp ungar älskar er båda grymt hårt!
Ni är fan världens bästaste sämstaste fjärtigaste rövigaste UNDERBARLINGAR!

Kommentarer
Postat av: frida

<3<3<3 kommer snart

2010-02-08 @ 14:41:08
URL: http://fridannyberg.blogg.se/
Postat av: Sashiee,

ÄLSKAR DIG PRUTTFIA <33

2010-02-08 @ 18:33:29
URL: http://moreofsashiee.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2010-02-08 @ 18:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0