4 jan 18:00

Tjenis penis!

Har kommit på att jag inte vet vad jag ska ha på mig i morgon får fan panik helt seriöst!

Aja iaf så idag har jag inte gjort ett piss gick hem till C vid 12 tiden så titta vi på film och tjocka oss hela dagen. Vid 4 tiden så skulle han till varberg så då drog jag och träffa P så nu sitter jag och är allmänt efterbliven, ska lägga mig tidigt iaf för ska till skolan i morgon igen, är fett opepp iaf! är så jävla skoltrött så de finns inte. Har iaf frisör hela dagen i morgon så helt okej men slutar fan 4 på en fredag va fan är detta ? palla! I morgon fyller iaf E år mitt lilla cp barn hoppas på en toppen kväll! och grattis min cpunge <3

Förresten är cp trött på alla omogna killar denna cp hålan helt sjukt! var fan tog alla normala killar vägen egentligen? för fan VÄX UPP pojkar!!!

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0