3 jan 17:05

Tjena!!!

Har haft en otroligt lång tråkig dag idag så tänkte varför inte skaffa en blogg för att fördriva tiden lite.

Okej får la berätta lite om sig själv då jag heter Jessica Westlund ( mamma har alltid kallat mig för Pixie därför namnet om ni undrar ) jag e 17 år och bor i en jävla håla som heter kungsbacka.
Jag går i skolan på Drottningblanka där jag läser till att bli frisör. På min fritid är jag med kompisar, klipper och lite så :)
Om ni har några mer frågor är de bara att fråga.

min dag började med att jag vakna upp brevid F så låg vi och tjöta lite sen skulle hon åka och träffa sin mamma så då blev jag sjäv kvar. Men efter ett tag så kom A förbi hade lovat att klippa han, så de gjorde jag det blev skit snyggt och han blev jätte nöjd!
Nu sitter jag iaf här och funderar på om man ska ta sig en dusch! sen kommer antagligen C förbi så ska jag klippa hans hår :)

Ha de sålänge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0