10 jan 15:21

tjoooo!

Har vart sjukt dålig på att uppdatera, men känner inte att de gör så mkt just nu eftersom jag typ har 70 besökare tror inte ni blir så ledsena för de ;) haha. Iaf idag är man ledig då gött som fan, har bara legat i sängen och halv sovit hela dagen och tänker förstätta med de haha. Senare så kommer F då ska vi titta på film och äta popcorn myspys!

Igår va jag i skolan hur trist som helst efter som F skolkade för att va med sin pojkvän haha. iaf efter skolan drog jag och träffade P vi luffade på kungsmässan och träffade massa folk. Tillslut blev jag rätt irreterad av att hänga där så drog hem ist och satte mig vid datorn och lyssna på musik! När jag satt vid datorn med hög musik i hörlurarana så hörde jag något konstigt ljud hela tiden och efter typ 10 min började jag bli riktigt arg så skulle titta va fan de va som lät.... och vet ni vad de va?..... ne de va min mobil som hade ringt och fått sms hahaha palla mig ibland. Iaf senare på kvällen kom iaf C förbi innan hans träning så gick ut möte han snabbt tjöta lie sen va de in igen och dampa framfördatorn:P

hahaha intressant jag vet !
 
 

Gud va jag saknar denna skit ungen, har fan världens sötaste lille bror iaf!



Fotbollen stor saknad, här är jag och 91:orna på dana cup tror jag, kan ni hitta mig?


Ha de :)


Kommentarer
Postat av: frida

i can see you

2010-02-10 @ 15:48:34
URL: http://fridannyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0